Senioren in beeld in uw gemeente; keep in touch!

De gemeenteraadsverkiezingen staan voor de deur; tijd om te kijken of de belangen van senioren voldoende aan bod komen. Vooropgesteld dat de seniore inwoner van stad of dorp geen bijzonder diersoort is, lijkt het zinvol om te kijken of specifieke zaken van uw belang aan de orde komen. Hoe zit het met de mogelijkheden voor wonen op maat? Hoe bereikbaar blijft de binnenstad met een auto? Is er voldoende ruimte voor eigen beslissingen over inkoop en keuze bij zorg en ondersteuning. En wat dacht u van de aanwezigheid van voldoende toegankelijke openbare gebouwen en de culturele voorzieningen in het bijzonder. Allemaal zaken die voor senioren van belang zijn. Maar het aller belangrijkste is toch ; hou contact met uw lokale VVD netwerk. Laat horen wat u van de zaken vindt en hou de VVD raadsleden op de hoogte van de ontwikkelingen in uw buurt. Raadleden gaan over veel zaken; u bent de ogen en de oren voor hen.

Kortom ‘keep in touch!’