Waardevolle ouderenzorg doet ertoe!

Waardevolle ouderenzorg doet ertoe! Dat ouderen een belangrijke plaats bij de VVD innemen is al lang een feit !  Sinds 1997 had  de VVD  bij alle Statenfracties  in Nederland  een seniorenklankbord  aangehaakt.  Dit vanwege de vele zorgzaken die de provincie destijds nog onder hun hoede hadden. Daaruit is het landelijke  Seniorennetwerk in 2005 voortgekomen, met   bijna in alle  provincies een Seniorennetwerk. Logisch dus dat er in het verkiezingsprogramma van de VVD vele punten zijn te vinden die belangrijk zijn voor ouderen. De belangrijksten staan keurig op een rijtje elders op deze site.

Op de  landelijke VVD site vindt u nog meer zaken over ouderen,  waaronder onze mening over goede ouderenzorg en de eisen die men daar bij mag stellen.  Zeer lezenswaardig is zeker het Manifest  ‘Waardevolle ouderenzorg’. Dan blijft er derhalve maar één conclusie over:  bij de VVD doet waardevolle ouderenzorg ertoe!

Waardevolle ouderenzorg

Hoe investeert de VVD in de ouderenzorg?